PAKIET BRĄZOWY
300 zł.

 

1: BRĄZOWY 300 zł.

  • inspekcja na miejscu dokładne oględziny,
  • wykonanie zdjęć ewentualnych uszkodzeń,
  • wykonanie jazdy próbnej,
  • pomiar karoserii,
  • sprawdzenie spasowania elementów blacharskich oraz ich ewentualnego demontażu,
  • weryfikacja pracy mechanicznej silnika oraz skrzyni biegów,
  • stan korozji,
  • stan opon,
  • weryfikacja zużycia wnętrza pojazdu adekwatnie do przedstawianego przebiegu,
  • sprawdzenie poprawności działania wyposażenia,
  • analiza dokumentacji samochodu.

PAKIET SREBRNY
390 zł.

 

2: SREBRNY 390 zł.

  • inspekcja na miejscu dokładne oględziny,
  • wykonanie zdjęć ewentualnych uszkodzeń,
  • wykonanie jazdy próbnej,
  • pomiar karoserii,
  • sprawdzenie spasowania elementów blacharskich oraz ich ewentualnego demontażu,
  • weryfikacja pracy mechanicznej silnika oraz skrzyni biegów,
  • stan korozji,
  • stan opon,
  • weryfikacja zużycia wnętrza pojazdu adekwatnie do przedstawianego przebiegu,
  • sprawdzenie poprawności działania wyposażenia, analiza dokumentacji samochodu.
  • Dodatkowo podłączenie diagnoskopu odczytanie błędów z komputera pokładowego (analiza błędów). 

PAKIET ZŁOTY
490 zł.

 

3: ZŁOTY 490 zł.

  • inspekcja na miejscu dokładne oględziny,
  • wykonanie zdjęć ewentualnych uszkodzeń,
  • wykonanie jazdy próbnej, pomiar karoserii,
  • sprawdzenie spasowania elementów blacharskich oraz ich ewentualnego demontażu,
  • weryfikacja pracy mechanicznej silnika oraz skrzyni biegów,
  • stan korozji,
  • stan opon,
  • weryfikacja zużycia wnętrza pojazdu adekwatnie do przedstawianego przebiegu,
  • sprawdzenie poprawności działania wyposażenia, analiza dokumentacji samochodu.
  • sprawdzenie układu : zawieszenia, hamulcowego,
  • dokładne oględziny stanu podłogi oraz progów wewnętrznych,
  • Analiza spalin,
  • podłączenie diagnoskopu odczytanie błędów z komputera pokładowego (analiza błędów),
  • kosztorys napraw 

PAKIET PLATYNOWY
"ONE DAY"
990 ZŁ

 

4: PLATYNOWY "ONE DAY" 990 zł.

  • jeden wjazd na SKP
  • sprawdzenie nieograniczonej ilości samochodów w danym dniu roboczym,
  • inspekcja odbywa się jak przy pakiecie srebrnym,
  • klient jest informowany na bieżąco o wynikach oględzin,
  • podczas weryfikacji to klient decyduję na jakim etapie zakończą się oględziny,
  • jeśli pierwsze testy dają alarmujące sygnały nie tracimy czasu kończymy i jedziemy do kolejnego samochodu,
  • przykładowa trasa: Rzeszów - Kraków - Katowice - Wrocław. Opłata za drogę liczona jest 0,98 gr./km (samochód klienta brak opłat)
  • na koniec każdy klient otrzyma raport drogą elektroniczną + telefon po zakończeniu oględzin.

DLACZEGO WARTO?

1

Badanie elektronicznym miernikiem lakieru. Jeśli wskazane wartości pomiarów będą odbiegać od standardów dla danego pojazdu lub różnić się od siebie rzędem wielkości kilkudziesięciu do kilkuset mikrometrów, istnieje prawdopodobieństwo, że określony element poszycia pojazdu mógł być wymieniony, ponownie lakierowany lub naprawiany. Pomiary powłoki nie muszą w 100% oznaczać, że pojazd uczestniczył w zdarzeniu drogowym. Różnice grubości pomiędzy poszczególnymi elementami mogą się również zdarzać w przypadku aut fabrycznie nowych. Badanie szczelin między elementami karoserii. W przypadku wymiany jednej części karoserii bardzo trudno jest uzyskać tą samą wielkość szczelin co w pojeździe, w którym była ona zamontowana fabrycznie. Sprawdzenie działania oświetlenia pojazdu oraz ich uszkodzeń.

2

Ocena stopnia zużycia elementów wnętrza. Oględziny mogą sugerować ingerencję w przebieg pojazdu. Otrzymasz również fotografię widocznych wad wnętrza pojazdu, przetarć, zarysowań, przepaleń. Sprawdzenie poprawnego funkcjonowania elektrycznych i mechanicznych elementów użytkowych wnętrza pojazdu. Niesprawność któregoś z powyższych elementów może narazić Cię na wysokie koszty naprawy.

3

Weryfikacja oryginalności szyb (nazwa handlowa, kod daty produkcji). Rzeczoznawca napisze jeśli uzna, że któraś szyba była wymieniana. W połączeniu z niezgodnością powłok lakierniczych może to świadczyć o poważniejszym wypadku pojazdu.

 Opis felgi, opis opony, pomiar stopnia zużycia bieżnika (każda opona w trzech miejscach), nazwa, kod daty produkcji.

Kilkadziesiąt do kilkuset zdjęć kontrolowanych elementów. Zdjęcia wykonywane w sposób ujawniający wady pojazdu.

4

Sprawdzenie pracy silnika, zawieszenia, sprzęgła, skrzyni biegów, układu wspomagania, poprawność toru jazdy, weryfikacja pracy układu hamulcowego, amortyzacji. Rzeczoznawca zidentyfikuje ewentualne stuki, niepokojące hałasy i wibracje. Jeśli coś jest nie tak z użytkowaniem pojazdu, ekspert z dużym prawdopodobieństwem to wychwyci.

+48 793 010 247

michalwolniewicz6@gmail.com